معرفی کتاب زندگی برازنده من قسمت دوم

وقتی که داشتم کتاب زندگی برازنده من را در قسمت اول معرفی می کردم، فکر نمی کردم این کتاب به اندازه ای که امروز برای شما می نویسم، مفید و سازنده باشد. اگر احساس بی حوصلگی، خستگی، دلمردگی و یا بی انگیزه گی می کنید و یا از اینکه چندین بار برای خود برنامه ریزی کرده اید ولی موفق به انجام برنامه خود نشده اید ویا اینکه تحمل انتقاد های دیگران را ندارید ویا با آنکه در موقعیت شغلی خود آدم موفقی هستید و لی احساس رضایت یا احساس آرامش نمی کنید به شما پیشنهاد می کنم حتما این کتاب را با دقت مطالعه نمایید.

برای اینکه این کتاب بتواند بیشتر برای شما مفید و موثر واقع بشود موارد ذیل را پیشنهاد می نمایم:

1-    در ابتدا آزمون پی ام ای آی (PMAI) که در صفحه 19 کتاب آمده است را بر اساس دستورالعمل اعلامی کتاب و با دقت انجام دهید.

2-    بر اساس نتایج آزمون ام ای آی (PMAI) به مطالعه کهن الگوهای فعال و سرکوب شده خود در فصل دوم بپردازید

3-    سپس فصل پنجم کتاب را به دقت و با حوصله (قرار نیست خیلی زود کتاب را به پایان برسانید) مطالعه و تمرین های آن را حل نمایید.

4-    سپس فصل چهارم کتاب را مطالعه نمایید.

5-    سپس فصل ششم کتاب را مطالعه نمایید

دوست دارم برایتان بگویم که مطالعه کتاب به شما آگاهی از خودتان می دهد ولی اگر قصد تغییر و پیشرفت دارید بهتر است با این کتاب چند مدتی را زندگی کنید و سپس با اقدامات کوچک ولی همیشگی به زندگی خودتان نشاط هدیه فرمایید.

اگر در حین مطالعه کتاب برایتان سوالاتی مطرح گردید، خوشحال می شوم با اینجانب نیز در میان بگذارید.